Følgeforskning af LæseLeg: effektstudie 2 og langtidsstudie

Professor i udviklingspsykologi og leder af Børnesprogklinikken ved Aalborg Universitet, Kristine Jensen de López afdækker, hvordan LæseLeg er et godt redskab for pædagoger, der arbejder med sprogsvage børn. 

26. januar 2016

LæseLeg-studie ser på sprogsvage børn

Et pilotstudie viser – trods små positive resultater – ingen entydig effekt af et traditionelt LæseLeg-forløb blandt stærkt sprogsvage små […]
28. august 2012

Ny forskning viser, at LæseLeg styrker børns sprog, selvtillid og adgang til fællesskabet

LæseLeg giver børnehavebørn flere ord og mod til at bruge dem. Børnene får selvtillid og bliver bedre til at fastholde […]
Glemt password?

Indtast venligst dit brugernavn eller din e-mailadresse. Du vil modtage et link til at oprette en ny adgangskode via e-mail.

Log ind